مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 17:052023-01-12حوادث

داستان پیاده شدن مسافران ایران ایر به دلیل سنگینی هواپیما چه بود؟


مدیر روابط عمومی ایران ایر درباره پیاده شدن دو مسافر پرواز تهران-خرم آۤباد توضیح داد: با توجه به محدودیت های هواپیما ATR و شرایط جوی فرودگاه مقصد، - مدیر روابط عمومی ایران ایر درباره پیاده شدن دو مسافر پرواز تهران-خرم آۤباد توضیح داد: با توجه به محدودیت های هواپیما ATR و شرایط جوی فرودگاه مقصد، مجبور به کاهش وزن هواپیما شدیم و به همین دلیل دو مسافر از هواپیما پیاده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز خبری مبنی بر توقف پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدا تهران به مقصد خرم آباد منتشر شد، در این اخبار اینطور عنوان شد که خلبان هواپیما به دلیل سنگینی هواپیما از انجام پرواز خودداری کرده و از دو مسافر خواسته که از هواپیما پیاده شوند.

در این راستا حسام قربانعلی -مدیر روابط عمومی ایران ایر- اظهار کرد: بر اساس محاسباتی که عملیات پرواز با توجه به شرایط و پیش بینی های جوی ارائه می دهد، وزنی را به واحد بازرگانی برای واحد فروش بلیت می دهد که بر همان اساس بلیت فروشی می شود و مسافران برای پرواز به فرودگاه مراجعه می کنند.

با وجود این ما محدودیتی در هواپیمای ATR داریم که صرفا در زمان انجام پرواز اتفاق می افتد، زیرا با توجه به شرایط جوی که در فرودگاه مقصد حاکم است، محدودیت جدی تری برای هواپیمای ای تی آر اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان پیاده شدن مسافران ایران ایر به دلیل سنگینی هواپیما چه بود؟

داستان پیاده شدن مسافران ایران ایر به دلیل سنگینی هواپیما چه بود؟