مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 17:552023-01-12سياسي

حال خوب ایران خودرو در روزهای رکوردزنی و پایداری تولید


اعضای هیات مدیره، قائم مقام ها و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در نشست با معاون وزیر صمت، ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه مدیرعامل، صداقت و سرعت بالای تصمیم گیری را از مشخصات بارز وی دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- قائم مقام هماهنگی و نظارت ایران خودرو در نشست با رییس هیات عامل ایدرو، تولید را خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی دانست و گفت: دشمن نیز بیش ترین حمله را به خط مقدم دارد، اما کارکنان ایران خودرو در این سنگر ایستاده اند و با تلاش و کار شبانه روزی و بی وقفه از استقلال صنعت کشور دفاع می کنند.

  مهدی داداشی افزود: تولید و توسعه در ایران خودرو شتاب گرفته و دستاوردهای بسیاری در یک سال اخیر کسب شده است.

  وی ادامه داد: همه ما ایران خودرویی ها به بودن در این شرکت و ایفای نقش موثر در صنعت کشور به خود می بالیم و کسب رضایت مشتریان و ذی نفعان نیز برای مجموعه دستاورد بزرگی است که برای آن شبانه روز تلاش می کنیم.

ایران خودرو جمعه ها هم فعال است قائم مقام توسعه و تولید نیز در این نشست با بیان این که وجود شرایط فعلی در ایران خودرو مرهون درایت و مدیریت مدبرانه آقای خطیبی است، گفت: ایجاد توسعه متوازن در گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه تامین و تولید اهمیت بالایی دارد، کارکنان روزهای تعطیل پایان هفته و یا تعطیلات رسمی در محل کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوب ایران خودرو در روزهای رکوردزنی و پایداری تولید

حال خوب ایران خودرو در روزهای رکوردزنی و پایداری تولید