مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:002023-01-12سياسي

احتمال صدور حکم 10 سال حبس برای «بایدن»در ارتباط با اسناد محرمانه


اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم 10 سال حبس برای رییس جمهور آمریکا منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا قصد دارند درباره سو استفاده جو بایدن رییس جمهور این کشور از اسناد طبقه بندی شده ای که در دفتر خصوصی خود نگهداری می کرد، تحقیق کنند.

بر اساس این گزارش، پل گوسار عضو جمهوریخواه ایالت آریزونا در مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک ضمن اعلام این خبر افزود: اگر تحقیقات جمهوریخواهان در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم 10 سال حبس برای رییس جمهور آمریکا منجر شود.

اظهارات این نماینده آمریکایی در حالی است که رسانه های این کشور از کشف اسناد محرمانه جدید در یکی از دفاتری که بایدن در آن مشغول به کار بوده خبر دادند.

رسانه های آمریکا اعلام کردند که دستیاران جو بایدن رییس جمهور آمریکا اسناد محرمانه دیگری را از یکی دفاتری که وی سابق بر این در آن فعالیت داشته است، کشف کردند.

یک منبع به شبکه ان بی سی آمریکا گفت که پس از کشف نخستین مجموعه از اسناد محرمانه در یکی از دفاتر بایدن در نوامبر گذشته، دستیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال صدور حکم 10 سال حبس برای «بایدن»در ارتباط با اسناد محرمانه

احتمال صدور حکم 10 سال حبس برای «بایدن»در ارتباط با اسناد محرمانه