مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:252023-01-12اقتصادي

راه اندازی کمپ اقامتی برای کارکنان شرکت نفت و گاز استان ایلام


مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب کشور گفت: با راه اندازی کمپ اقامتی برای کارکنان شرکت نفت و گاز، 150 نفر از کارکنان در این محل اسکان داده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، بهرام نیا استاندار ایلام روز پنج شنبه در سفر به شهرستان چوار و بازدید از کمپ اقامتی کارکنان شرکت نفت و گاز گفت: از مهم ترین خواسته های مردم منطقه بولی رفع پیچ های خطرناک این منطقه است که شرکت نفت و گاز منطقه غرب با کمک راهداری استان می تواند از محل مسئولیت های اجتماعی این مشکل را مرتفع کند .

  وی افزود: در حال حاضر عملیات آب رسانی به روستاهای محروم استان با 43 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و در این زمینه مقام اول را در کشور دارد.

  استاندار ایلام با بیان این که با تخصیص اعتبار، آب رسانی به 200 روستای ایلام انجام می شود گفت: در بخش آب رسانی به روستاهای محروم استان مبلغ 507 میلیارد تومان اعتبار جذب شده که با رایزنی های انجام شده این رقم به 800 میلیارد تومان افزایش یافت.

  علی رضایی مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب کشور در این بازدید از راه اندازی کمپ اقامتی کارکنان شرکت نفت و گاز خبر داد و گفت: با راه اندازی این کمپ 150 نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب در این محل اسکان داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپ اقامتی برای کارکنان شرکت نفت و گاز استان ایلام

راه اندازی کمپ اقامتی برای کارکنان شرکت نفت و گاز استان ایلام