مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:352023-01-12سياسي

هم عهدی امامان محله استان قم برای حل مشکلات جامعه


امام محله استان قم با حضور در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با یکدیگر هم پیمان شدند.

- امامان محله استان قم، امروز پنج شنبه 22 دی ماه در حاشیه شرکت در سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، با یکدیگر عهد بستند تا در عهد بستند که با عزمی جزم و ارادهای استوار، برای تحقق الگوی حکمرانی ولایی گام برداشته و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم دریغ نکنند.

در این آیین معنوی، امامان محله برای حل مسائل جامعه، تحقق تمدن نوین اسلامی، پیروی از ولایت، تقویت پیوند اجتماعی، حرکت در مسیر جهاد تبیین، انتقال تجربیات موفق و .

هم پیمان شدند.

بخشی از این عهدنامه به شرح زیر است: وظیفه سنگین جامعه پرداز ی ولایی با محوری ت مسجد در طول تاریخ بر دوش عالمان دین بوده است و اکنون در گام دوم انقلاب این ماموریت مهم بر عهده ما امامان محله قرار گرفته است.

از این رو در محضر مولایمان امام زمان علیه السلام و ارواحنا فداه و عجل الله تعال ی فرجه عهد میبندیم که با عزمی جزم و ارادهای استوار، برای تحقق الگوی حکمرانی ولایی در ساحت محله خودمان همتی مضاعف به کار بندیم و تلاش کنیم به عنوان امام، مصداق بارز این روایت شویم که فرموده اند: وَاَمّا مَنْ کانَ مِنَ الفُقَهاءِ صَائِنا لِنَفْسِهِ حافِظاً لِدینِهِ مُخالِفاً لِهَواهُ مُطیعاً لِاَمرِ مَولاهُ فَلِلْعَوامِ اَنْ یُقَلِّد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم عهدی امامان محله استان قم برای حل مشکلات جامعه

هم عهدی امامان محله استان قم برای حل مشکلات جامعه