مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:502023-01-12بين الملل

8 نکته درباره پناهندگی برادر رییس صدا و سیما به آمریکا


میثم جبلی گفته بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده اش، چنین تصمیمی گرفته و در همین مصاحبه گفته «همه خانواده اش را دوست دارد به جز پیمان برادرش را» .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: نشریه آمریکایی تایم از پناهنده شدن میثم جبلی برادر پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آمریکا خبر داده و برخی رسانه های داخلی از جمله همشهری آنلاین نیز این خبر را منتشر کرده اند.

بر اساس این گزارش او گفته بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده اش، چنین تصمیمی گرفته و در همین مصاحبه گفته همه خانواده اش را دوست دارد به جز پیمان برادرش را .

1.

سه سال قبل و بعد از سرنگونی هواپیما اعلام شد نام یکی از قربانیان محمد امین جبلی دانشجوی 29 ساله رشته پزشکی در دانشگاه تورنتوی کانادا - فرزند دکتر محمد جبلی متخصص قلب - است و تصویری هم از حضور پیمان جبلی که در آن زمان معاون برون مرزی سازمان بود در مراسم منتشر شد.

مصاحبه ای هم به نقل از پدر محمد امین انتشار یافت که در آن گفته بود پسرم عزادار سردار سلیمانی بود.

با این اوصاف پدر محمد امین جبلی به لحاظ فکری مانند پیمان بوده و مشخص نیست چرا برادر دیگر او به خاطر فرزند برادرش چنین تصمیمی گرفته و این در حالی است که برخی هم از پناهندگی هر دو برادر (د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نکته درباره پناهندگی برادر رییس صدا و سیما به آمریکا

8 نکته درباره پناهندگی برادر رییس صدا و سیما به آمریکا