مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:552023-01-12ورزشي

تراکتور مستحق شکست نبود/ تصمیم داور ورق را به نفع استقلال برگرداند!


پیشکسوت تراکتور معتقد است، این تیم برابر استقلال مستحق شکست نبوده و تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود میزبان، تراکتور را متزلزل کرده است.

- تراکتور مستحق شکست نبود/ تصمیم داور ورق را به نفع استقلال برگرداند! ایسنا/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور معتقد است، این تیم برابر استقلال مستحق شکست نبوده و تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود میزبان، تراکتور را متزلزل کرده است.

کاظم محمودی پس از شکست تراکتور برابر استقلال در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دیدار دوتیم تراکتور و استقلال همواره از جذابیت و هیجان خاصی برخوردار بوده است و با توجه به پیروزی هفته گذشته شاگردان پاکو خمز مقابل آبی پوشان پایتخت و باتوجه به نزدیک تر شدن سرمربی استقلال به درب خروجی این باشگاه و وضعیت بحرانی این تیم باعث شده بود که استقلالی ها به چیزی جز برد در این بازی فکر نکنند و تراکتور نیز که به دنبال تکرار پیروزی هفته گذشته اش بود با انگیزه ای مضاعف پا میدان گذاشت تا شاهد دیداری نزدیک و می توان گفت مهیج در زمین بازی باشیم.

وی ادامه داد: به نظرم تراکتور بازی هدفمندی را در این بازی ارائه داد و دریافت گل اول از روی نقطه پنالتی باعث برهم ریختن تمرکز این تیم شد و معتقدم که دومین پنالتی اعلام شده به نفع استقلال در این بازی بسیار مشکوک بوده و فکر نمی کنم هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور مستحق شکست نبود/ تصمیم داور ورق را به نفع استقلال برگرداند!

تراکتور مستحق شکست نبود/ تصمیم داور ورق را به نفع استقلال برگرداند!