مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 19:102023-01-12سياسي

رییسی: واحدهای صنعتی زیادی در سنوات گذشته به ناحق دچار رکود و تعطیلی شدند


رییس جمهور با بیان اینکه متأسفانه در سنوات گذشته به ناحق و ناروا بسیاری از واحدهای صنعتی دچار رکود یا تعطیلی شده است، اظهار داشت: وقتی اعلام می شود بیش از 3 هزار واحد صنعتی در این دوره مجدداً به چرخه تولید بازگشته اند، - نشان می دهد امکان راه اندازی این صنایع در سنوات قبل نیز وجود داشته، اما دچار بی توجهی و اهمال کاری برخی مدیران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه های سفر دولت مردمی به استان یزد، در مراسم جشن احیای 76 واحد راکد صنعتی که در شهرک صنعتی یزد برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) از دست اندرکاران احیای این واحدهای صنعتی از جمله کارگران پرتلاش و مدیران جهادی تشکر کرد و گفت: این حرکت ارزشمند باید در قالب یک اقدام جهادی در دیگر استان های کشور ادامه پیدا کند.

رییس جمهور اظهار داشت: متأسفانه در سنوات گذشته به ناحق و ناروا بسیاری از واحدهای صنعتی دچار رکود یا تعطیلی شده است که می شد از همان ابتدا موانع و مشکلات آنها را رفع کرد.

رییسی خاطرنشان کرد: وقتی اعلام می شود بیش از 3 هزار واحد صنعتی در این دوره مجدداً به چرخه تولید بازگشته اند، نشان می دهد امکان راه اندازی این صنایع در سنوات قبل نیز وجود داشته، اما دچار بی توجهی و اهمال کاری برخی مدیران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: واحدهای صنعتی زیادی در سنوات گذشته به ناحق دچار رکود و تعطیلی شدند

رییسی: واحدهای صنعتی زیادی در سنوات گذشته به ناحق دچار رکود و تعطیلی شدند