مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 19:152023-01-12سياسي

17 نفر از زندانیان دارای جرائم غیر عمد و مالی در اردبیل آزاد شدند


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: 17 نفر از زندانیان دارای جرائم غیر عمد و مالی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها)و بزرگداشت مقام مادر و در اردبیل آزاد شدند.

- اردبیل- رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: 17 نفر از زندانیان دارای جرائم غیر عمد و مالی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها)و بزرگداشت مقام مادر و در اردبیل آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر پنجشنبه در دوازدهمین جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی در اردبیل اظهار کرد: 17 نفر از زندانیان دارای جرایم غیر عمد و مالی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام مادر و در اردبیل آزاد شدند.

وی افزود: خیرین شاخص مراسم، دانش آموزان مدرسه دخترانه راهنمایی هیأت امنایی شهید خلبان ذاکر یک بودند که با جمع آوری پول قلک های خود اقدام به این عمل خیر و مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی کرده بودند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با تقدیر از اقدام شاخص دختران نسل چهارم انقلاب در دارالارشاد اردبیل گفت: اقدامات اینچنینی و اطلاع رسانی قدرتمند آن از طریق رسانه ملی و علی الخصوص فضای مجازی از بهترین روش های حفظ اعتماد آحاد مردم و خیرین و همچنین فرهنگ سازی و سوق انواع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 نفر از زندانیان دارای جرائم غیر عمد و مالی در اردبیل آزاد شدند

17 نفر از زندانیان دارای جرائم غیر عمد و مالی در اردبیل آزاد شدند