مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 20:402023-01-12اقتصادي

183 پروژه توسعه خدمات درمانی توسط تامین اجتماعی در دست اجرا است


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال جاری در بخش های توسعه، ایجاد و طراحی های اولیه حدود 183 پروژه بالغ بر 9 هزار و 500 میلیارد تومان در دست اجرا داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، میرهاشم موسوی عصر امروز در بازدید از بیمارستان کوثر این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تامین اجتماعی یک سازمان خدمت محور است و بیمه شدگان، بازنشستگان و کارگران جز جامعه هدف این مجموعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما در بازدیدهای استانی و شهرستانی بنا را بر این گذاشتیم که به طور مستقیم خدمات را مورد ارزیابی قرار دهیم و اگر موانعی هست، آن را برطرف کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، توسعه بخش درمان مستقیم را یکی از اولویت های این مجموعه برشمرد و گفت: در حال حاضر بالغ بر 400 مرکز درمانی ملکی مستقیم داریم.

موسوی بیان داشت: در سال جاری نیز در بخش های توسعه، ایجاد و طراحی های اولیه حدود 183 پروژه بالغ بر 9 هزار و 500 میلیارد تومان در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به توسعه بیمارستان کوثر بروجرد از 32 تخت به بیش از 96 تخت، تصریح کرد: تا پایان سال این بیمارستان تحویل موقت خواهد شد و به سرعت به بهره برداری عموم جامعه برسانیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می کنیم اگر موانعی وجود دارد آن را برطرف کنیم تا کیفیت خدمات مطلوب تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

183 پروژه توسعه خدمات درمانی توسط تامین اجتماعی در دست اجرا است

183 پروژه توسعه خدمات درمانی توسط تامین اجتماعی در دست اجرا است