مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 21:152023-01-12اقتصادي

اشتغال 6 هزار نفر در 430 واحد صنعتی بناب/ مهم ترین مشکلات واحدهای صنعتی


شهرستان بناب دارای 430 واحد صنعتی است که قریب به 6 هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، رضا لعلی امشب در جلسه شورای اداری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب که با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران کل استان، مدیران شهرستان و مدیران واحدهای صنعتی برگزار شد، طی سخنانی از صاحبان صنایع به عنوان افسران جنگ اقتصادی نام برد و اظهار کرد: واحدهای صنعتی در خصوص مقوله آلایندگی و هزینه های ایجاد شده در این زمینه دچار مشکل شده اند.

بازگشت ارزش افزوده صادرکنندگان و عدم استرداد بدلیل بلوکه شدن، مشکلات مربوط به سرمایه در گردش صادرکنندگان و همچنین دو نرخی بودن ارز و مالیات واحدهای صنعتی از جمله موضوعاتی است که وی آنها را برشمرد و حمایت از تولیدکنندگان را خواستار شد.

لعلی رییس شورای اداری شهرستان بناب همچنین سخت گیری بانک ها در مورد معرفی ضامن، وام های تکلیفی کمیته امداد و بهزیستی و نیز وام فرزندآوری و ازدواج را از دیگر مشکلات شهرستان عنوان کرد و خواستار تسریع در رفع موانع و روند پرداخت تسهیلات شد.

در ادامه جلسه شورای اداری بناب تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان به نمایندگی از تمام واحدهای صنعتی به بیان مسائل و مشکلات آنها پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 6 هزار نفر در 430 واحد صنعتی بناب/ مهم ترین مشکلات واحدهای صنعتی

اشتغال 6 هزار نفر در 430 واحد صنعتی بناب/ مهم ترین مشکلات واحدهای صنعتی