مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 22:002023-01-12سياسي

هنر محفل خوبی برای رواج ارزش هاست


استاد تصویرگری معتقد است رویداد دختران فاطمی، ظرفیت رقم زدن اتفاقات بزرگ را دارد، بانوان هنرمند باید فرصت ارتباط چهره به چهره با نوجوانان و خردسالان را از دست ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا این نقش را ثابت کردند.

وی به بحث فرهنگ ایثار و گذشت در دین مبین اسلام اشاره کرد که در نقطه مقابل فرهنگ خودخواهی در غرب قرار گرفته است و افزود: عبادت حضرت زهرا (س) از جمله موضوعاتی است که در روایات مکرر به آن اشاره شده است با این مضمون که ایشان بقدری به نماز می ایستادند که پاهای مبارکشان متورم می شد.

حجت الاسلام خضری عنوان کرد: بحث ساده زیستی حضرت زهرا (س) در دنیایی که مردم معمولاً به دنبال تفاخر و رقابت هستند باید فرهنگ سازی شود.

حضرت زهرا (س) در حالی ساده زیست بودند که فدک را در اختیار داشتند و ما از این گوهر اصلی رفتار که ساده زیستی است باید الگو بگیریم.

وی خانواده فاطمی را متصل به خانواده حضرت زهرا (س) دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز این نکته را در فرمایشات خود مورد تاکید قرار می دهند که حضرت زهرا (س) با تمام مقامات علمی و معنوی افتخار داشتند که خانه دار هستند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: امام به واسطه روح القدس بر همه عالم اشراف دارد و درمورد برخی آثار هنری این اتفاق قطعاً روی داده، عنایتی شده و مورد توجه روح القدس قرار گرفته، بنابراین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر محفل خوبی برای رواج ارزش هاست

هنر محفل خوبی برای رواج ارزش هاست