مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 22:052023-01-12اقتصادي

56 هزار مورد بازرسی از نانوایی های آذربایجان غربی انجام شد


مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 56 هزار مورد بازرسی در یک سال گذشته از نانوایی های استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قادر شهسواری عصر پنجشنبه در نشست کارگروه آرد و نان استان اظهار کرد: 56 هزار بازرسی در یکسال گذشته از نانوایی های استان انجام شده که منجر به تشکیل پنج هزار پرونده در تعزیرات حکومتی شده است.

وی افزود: ارزش پرونده های تشکیل شده بیش از 40 میلیارد ریال بوده و بیشترین بازرسی ها مربوط به ارومیه با 10 هزار بازرسی و یکهزار و 700 پرونده به ارزش 27 میلیارد ریال بوده است.

شهسوار گفت: در یکسال اخیر بیشترین تخلفات در بخش نظارت بر بازار عرضه محصولات اساسی کشاورزی مرتبط با نانوایی ها و فروش آرد بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی هم در این نشست، با تأکید بر هدفمند سازی بازرسی ها گفت: باید فضا را ساماندهی کنیم تا افرادی که علاقمند به فعالیت سالم هستند راحت فعالیت کنند و نباید چند تخلف موجب شود تا همه متهم تلقی شوند.

حسین نجف زاده افزود: موارد گزارش شده به این نهاد در حوزه آرد و نان شامل چهار حوزه نان، آرد، گندم و سبوس است که در این راستا سه هزار و 799 مورد گزارش مردمی در حوزه نان، 763 مورد در حوزه آرد، 35 مورد گندم و پنج مورد در حوزه سبوس بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 هزار مورد بازرسی از نانوایی های آذربایجان غربی انجام شد

56 هزار مورد بازرسی از نانوایی های آذربایجان غربی انجام شد