مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 22:352023-01-12پزشكي

بازارگرمی با شلوغی مطب


«برخی گفته اند برخی پزشکان تعمدا مطب ها را شلوغ کرده و خودشان دیر اقدام به ویزیت می کنند تا دلیل این شلوغی را تبحر خود معرفی کرده و بازار کارشان را داغ تر کنند.

- برخی گفته اند برخی پزشکان تعمدا مطب ها را شلوغ کرده و خودشان دیر اقدام به ویزیت می کنند تا دلیل این شلوغی را تبحر خود معرفی کرده و بازار کارشان را داغ تر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: یکی از گلایه های پرتکرار بیماران در مراجعه به مراکز درمانی همواره معطلی آنها در مطب پزشکان بوده است.

این موضوع باعث شده حتی اتهام تعمدی بودن این معطلی هم به برخی پزشکان وارد شود؛ آن قدر که برخی گفته اند برخی از این پزشکان تعمدا مطب ها را شلوغ کرده و خودشان دیر اقدام به ویزیت می کنند تا دلیل این شلوغی را تبحر پزشکان معرفی کرده و بازار کارشان را داغ تر کنند.

اما میانگین این دقایق در مطب پزشکان ایرانی چقدر است؟ البته همه شلوغی مطب ها بازارداغی برای مهارت آنها نیست و سرانه پایین پزشک در ایران هم یکی از دلایل مهم در انتظار طولانی بیماران در این مطب هاست.

نگاهی به سرانه پزشک به ازای جمعیت در ایران و مقایسه آن با کشورهای با درآمد مشابه یا پایین تر، حکایت از کمبود شدید پزشک در ایران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارگرمی با شلوغی مطب

بازارگرمی با شلوغی مطب