مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 23:252023-01-12سياسي

حضرت زهرا(س)محور اهل بیت است/عزت زنان در دین اسلام


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه مقام و منزلت زن در دین اسلام یک مقام و منزلت خاص و بی نظیر است، گفت: حضرت زهرا(س) محور اهل بیت است.

- ارومیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه مقام و منزلت زن در دین اسلام یک مقام و منزلت خاص و بی نظیر است، گفت: حضرت زهرا(س) محور اهل بیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام منصور امامی پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در سالن حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ارومیه برگزار شد، افزود: زنان می توانند انسان ساز باشند و برای این مقام و منزلت نظیری وجود ندارد و یک زن از صبح تا شب بخواهد شکر این نعمت را بجا بیاورد، هرگز نخواهد توانست و دلیل این که در بین 14 معصوم یک نفر معصوم وجود دارد، این است که یک زن برای همه کفایت می کند و لذا به همین دلیل هم حضرت زهرا (س) محور اهل بیت می شود.

وی افزود: مقام و منزلت زن در دین اسلام یک مقام و منزلت خاص و بی نظیر است و عظمت انسان به روح الهی ای است که در وجود او به ودیعه و امانت گذاشته شده است و این امر هم ارتباطی به مذکر و مونث بودن شخص ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: از دیدگاه عرفانی و معرفتی قدرت زن به دلیل وظایف خاصی که خداوند به او محول کرده، بیشتر از مرد است، و یکی از ابعاد قدرت زن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س)محور اهل بیت است/عزت زنان در دین اسلام

حضرت زهرا(س)محور اهل بیت است/عزت زنان در دین اسلام