مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 00:102023-01-12اقتصادي

477 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی تحویل شد


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 477 واحد مسکن در 9 ماهه امسال برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با اولویت خانواده های ایتام در استان احداث و تحویل آنان شد.

- مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 477 واحد مسکن در 9 ماهه امسال برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با اولویت خانواده های ایتام در استان احداث و تحویل آنان شد.

وی افزود: 250 میلیون تومان برای هر واحد مسکونی هزینه شده است که 200 میلیون تومان آن تسهیلات مسکن به عنوان آورده مددجو و 50 میلیون تومان نیز به صورت وام بلاعوض پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه مسکن به چند بخش تقسیم می شود که در این راستا علاوه بر مساعدت مالی، پشتیبانی فنی و نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی را نیز انجام می دهد.

الهی راد با بیان اینکه این نهاد در مجموع سه هزار و 406 مورد خدمت در این مدت به مددجویان ارائه کرده است اظهار کرد: در زمینه تعمیرات مسکن مددجویی تا سقف 15 میلیون تومان، احداث فضاهای جانبی شامل (حصار کشی، حمام و سرویس بهداشتی) تا سقف 20 میلیون تومان و در زمینه خرید مسکن تا سقف 70 میلیون تومان به نسبت تعداد عائله به مددجویان کمک بلاعوض پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

477 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی تحویل شد

477 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی تحویل شد