مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 02:102023-01-12اقتصادي

جریمه کوچک آمریکا برای رسوایی اریکسون در عراق


شرکت اریکسون 2.

3 میلیارد کرون معادل 220 میلیون دلار برای جریمه پیش بینی شده از سوی وزارت دادگستری آمریکا مربوط به پرونده پرداخت رشوه از سوی این شرکت به گروه تروریستی داعش در عراق کنار گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی اعلام این خبر، ارزش سهام اریکسون در معاملات بعد از ظهر پنج شنبه 7.

7 درصد افزایش یافت زیرا تحلیلگران انتظار داشتند رسوایی این شرکت در عراق منجر به صدور جریمه بزرگتری مشابه جریمه یک میلیارد دلاری شود که اریکسون در سال 2019 برای حل و فصل پرونده رشوه دیگری پرداخت کرده بود.

اریکسون فوریه گذشته اقرار کرد تحقیقات داخلی این شرکت نشان داده است ممکن است پرداختهایی به گروه تروریستی داعش در عراق صورت گرفته باشد که دستکم به سال 2011 برمی گردد.

برژه اکهولم، مدیرعامل شرکت اریکسون در مصاحبه با روزنامه اقتصادی داگن اینداستری گفته بود: اریکسون ممکن است پرداختهایی به گروه تروریستی داعش برای دسترسی به بعضی از مسیرهای رفت و آمد در عراق انجام داده باشد.

تحلیلگران جی پی مورگان در یادداشتی نوشتند: بدون شک این برآیند فوق العاده مثبتی با توجه به انتظارات بازار بود که اریکسون یک تا دو میلیارد دلار جریمه خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، اریکسون در سال 2019 برای حل و فصل پرونده رشوه با مقامات آمریکایی به توافق رسید و موافقت کرد به مدت سه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه کوچک آمریکا برای رسوایی اریکسون در عراق

جریمه کوچک آمریکا برای رسوایی اریکسون در عراق