مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 08:052023-01-13اقتصادي

افزایش 30 درصدی مصرف گاز در گیلان


مدیرعامل شرکت گاز گیلان از افزایش 30 درصدی مصرف گاز خبر داد و گفت: مردم با کاهش دمای محیط بین 18 تا 21 درجه و مدیریت مصرف گاز به تداوم پایداری انرژی کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی جمال نیکویی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران، اظهار کرد: با شدت سرما و برودت هوا مصرف انرژی در گیلان به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد.

وی از افزایش 30 درصدی مصرف گاز در گیلان خبر داد و افزود: مصرف روزانه گاز در استان گیلان به 26 میلیون متر مکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه گاز صنایع و نیروگاه های استان قطع شده است، گفت: برای تداوم پایداری انرژی در بخش خانگی گاز صنایع و نیروگاه های استان تا اطلاع ثانوی محدود شده و این واحدها از سوخت جایگزین استفاده می کنند.

جمال نیکویی با تاکید بر مدیریت مصرف از سوی مردم، اضافه کرد: مردم برای تداوم پایداری انرژی در بخش خانگی مدیریت مصرف گاز را در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به تعطیلی ادارات و محدود شدن گاز در صنایع، افزود: با تعطیلی ادارات و سازمان ها و همچنین محدود کردن گاز صنایع و نیروگاه ها بیش از یک میلیون و 500 هزار متر مکعب در مصرف انرژی صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با توصیه به مدیریت مصرف انرژی از مردم خواست؛ تا با اعتدال بخشی دمای محیط بین 18 تا 21 درجه و مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی مصرف گاز در گیلان

افزایش 30 درصدی مصرف گاز در گیلان