مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 08:102023-01-13سياسي

سلام بر «فاطمه» مادر بی بدیل عالم!


اگر چه در تمامی ادیان الهی مادر جایگاه و منزلت رفیعی دارد، لیکن در دین مبین اسلام بیش از دیگر مکاتب بر این مسئله اساسی تاکید و توجه شده است، به گونه ای که حقوق مادران را بسیار فراتر از حقوق پدران در نظر گرفته است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، راضیه عالشوندی، رییس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر در یادداشتی که به مناسبت سالروز میلا حضرت زهرا(س) و روز زن در اختیار این خبرگزاری قرار داده، آورده است: 20 جمادی الثانی سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان روز مادر و تکریم از مقام زن در کشور ما نامگذاری شده است.

لطافت در انتخاب این روز بس فرخنده برای گرامیداشت از مقام زن به منزله تبلور وجودی الهی بی نظیرترین مادر تاریخ بشریت و بی مانند ترین همسر همه دوران هاست.

با نگاهی دقیق و البته با بینشی عمیق به سیره و منش بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، می توان به خالص ترین و ناب ترین معارف الهی، اخلاقی و عرفانی دست یافت.

آن جا که یگانه دخت رسول الله، گل سر سبد خلقت و بشریت می شود و آنقدر همراز و همراه رسالت و بعثت پدر که ام ابیها خطاب می شود؛ یا زمانی که دست در دست، یدالله، امیرالمومنین علی(ع) به دفاع از ولایت می ایستد و آسمان تار دوران را روشن می کند؛ آنجا که مادر حسین(ع) می شود و فرزندی در دامان می پروراند که خاندانش را در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام بر «فاطمه» مادر بی بدیل عالم!

سلام بر «فاطمه» مادر بی بدیل عالم!