مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 08:452023-01-13پزشكي

افزایش شمار مراجعان به مراکز منتخب کرونا در خراسان رضوی


مدیر توسعه و ارتقای شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا با علائم مشکوک در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی سیر صعودی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد درخشان مدیر توسعه و ارتقای شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: تعداد مراجعان به مراکز منتخب کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی یک ماه اخیر رشد 2 برابری داشته و از 25 به 50 نفر در روز افزایش یافته است.

وی بیان کرد: پس از شیوع آنفلوانزا شاهد نشانه های موج هشتم بحران کرونا در استان خراسان رضوی هستیم و باید مراقب باشیم تا گرفتار این ویروس منحوس نشویم.

درخشان افزود: هم اکنون 45 مرکز منتخب کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است که در تمامی این مراکز شاهد روند افزایشی میزان مراجعان هستیم.

وی با اشاره به رشد چهار برابری موارد مثبت ابتلا به کووید 19 در خراسان رضوی گفت: در مراکز منتخب کرونا در استان روزانه 50 تست کووید 19گرفته می شود.

مدیر توسعه و ارتقای شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر دریافت دز یادآور واکسن کرونا برای گروههای مختلف سنی تاکید کرد: دریافت دُز یادآور به تمامی افراد بالای 18 سال به خصوص سالمندان، مادران باردار، موارد نقص عضو و بیماران زمینه ای، پیوندی، خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار مراجعان به مراکز منتخب کرونا در خراسان رضوی

افزایش شمار مراجعان به مراکز منتخب کرونا در خراسان رضوی