مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:202023-01-13سياسي

صنایع فاقد مجوز از سوی محیط زیست پلمپ خواهند شد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: محیط زیست به صنایعی که نیاز به مجوز دارد اما مجوز لازم را کسب نکرده اند اجازه فعالیت نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه، صبح جمعه در دیدار با در جلسه ای با حضور روح الله ردایی فرماندار اشکذر، ائمه جمعه اشکذر، رستاق و زارچ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و جمعی از مسئولان اعضای هیئت مدیره موسسه حامیان حیات پاک با محوریت شرکت شیشه مظروف با اشاره به اینکه مردم استان یزد از گذشته تا کنون با محیط زیست هم زیستی مسالمت آمیز داشته و دارند اظهار کرد: در کنفرانس بین المللی پکن از قنات به عنوان پیشرفته ترین تکنولوژی استحصال آب در عصر حاضر یاد شده و ما در استان یزد قنات زارچ را داریم که تمدن، برخورد خردمندانه مردم ایران با آب و مدیریت مردم منطقه را نشان می دهد.

وی افزود: در استان های فلات مرکزی ایران، انسان خود را با طبیعت وفق داده نه اینکه طبیعت را مجبور کند تا با شرایط انسان خود را وفق دهد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه هرگونه صنعت فاقد مجوز پلمپ خواهد شد تصریح کرد: محیط زیست به صنایعی که نیاز به مجوز دارد اما مجوز لازم را کسب نکرده اند اجازه فعالیت نخواهد داد و با همکاری دستگاه های نظامی آن واحد پلمپ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع فاقد مجوز از سوی محیط زیست پلمپ خواهند شد

صنایع فاقد مجوز از سوی محیط زیست پلمپ خواهند شد