مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:302023-01-13حوادث

ورود اراذل و اوباش به مافیای پر پول زباله ها!


درآمد بالای حاصل از زباله و پسماند باعث شده که پای اراذل و اوباش نیز به این موضوع باز شودتا آنجا که در تازه ترین پرونده سازمان اطلاعات پلیس تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از، مافیای زباله و پسماند دیگر این روزها واژه عجیب و غریبی نیست؛ زباله گردها هم ناشناخته نیستند حکایت آدم هایی است که گونی به دوش سر هر کوچه و برزنی بر سر سطل های زباله تا کمر خم شده و زباله و پسماندها را جدا کرده و در گونی های و مشمای های جداگانه گذاشته و بر روی دوش خود بار می زنند.

گروهی سنی زباله گردها هم متنوع است از کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسال، از بچه شهرستانی ها گرفته تا اتباع خارجی؛ چون در این بین آنچه مهم است درآمد بالای حاصل از طلای کثیف است.

در بحث زباله و انتقال و تفکیک آن اگرچه شهرداری مسئول است و در این بین پیمانکاران نقش دارند اما درآمد میلیاردی حاصل از زباله و پسماند باعث شده در موضوع زباله ها، هر منطقه مافیایی خاص برای خودش داشته باشد تا جایی که پای اراذل و اوباش سابقه دار هم به موضوع گونی به دوش های زباله گرد باز شده است.

حتی کار به جایی کشیده شده که یکی از اراذل به نام، 90 تا 80 وانت برای امر زباله خریده و بین نوچه ها و کارگرانش گذاشته تا بتوانند به راحتی زباله را جمع آوری و منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اراذل و اوباش به مافیای پر پول زباله ها!

ورود اراذل و اوباش به مافیای پر پول زباله ها!