مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:402023-01-13پزشكي

ما فرشته نیستیم


معمولا در نگاه بچه ها مادر باید مثل فرشته ای باشد که نباید پایش را از گلیمش درازتر کند، حق اشتباه ندارد، باید همه چیز را درک کند و الگوی رفتاری مادرانه اش از آنچه فرزندانش می خواهند تخطی نکند.

- اگر این طور شد مادر باید خودش را آماده کند برای شنیدن عبارت هایی مثل مامان تو هیچ وقت منو درک نمی کنی ، اصلا نمیشه باهات حرف زد ، مامان چرا اینقدر به من گیر میدی ، تو اصلا نمیفهمی من چی می گم ، مامان تو توی یک دنیای دیگه ای اصلا ، دست از سرم بردار و .

.

شنیدن چنین عبارت هایی از زبان فرزندان برای هیچ مادری تازگی ندارد، اما چرا با وجود اینکه همه مادران می خواهند بهترین خود برای فرزندانشان باشند و حسرت های آنها برای بچه هایشان تکرار نشود باز هم در ارتباط گیری با آنها دچار چالش می شوند؟ آیا مادران ناکافی هستند یا بچه ها پرتوقع اند؟ برخی از مادران مملو از آرزوهای دست نیافتی اند که به خاطر بچه هایشان قید آنها را زده اند، یکی آرزو داشته درس بخواند و در بیرون از خانه کار کند که تنها ماندن دخترش او را از تصمیمش منصرف کرده، دیگری مجبور است با کار شبانه روزی، خود را از هر تفریح و آسایشی محروم کند تا آب در دل فرزندانش تکان نخورد و کمبودی احساس نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما فرشته نیستیم

ما فرشته نیستیم