مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:452023-01-13حوادث

امانتداری پلیس شهرستان هریس در بازگرداندن یک کیلو طلا


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با عزت نفس و امانتداری مأموران انتظامی پاسگاه خرمالو شهرستان هریس یک کیلوگرم طلا و مبلغ 11 میلیارد و830 میلیون ریال چک به صاحبش بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با عزت نفس و امانتداری مأموران انتظامی پاسگاه خرمالو شهرستان هریس یک کیلوگرم طلا و مبلغ 11 میلیارد و830 میلیون ریال چک به صاحبش بازگردانده شد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر واژگونی خودرو سمند در محور تبریز-اهر، مأموران پاسگاه خرمالو شهرستان هریس در صحنه حضور یافتند.

عبدی گفت: با حضور مأموران در محل تمام مصدومین با آمبولانس به نزدیک ترین بیمارستان انتقال داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: بعد از بررسی صحنه تصادف یک عدد کیف در 20 متری از خودرو پیدا شد که با بررسی محتویات آن مشخص شد، مقدار یک کیلو گرم طلا و مبلغ 11 میلیارد و830 میلیون ریال چک بانکی در داخل کیف است که پس از صورت جلسه و شناسایی صاحبش به وی باز گردانده شد.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از اقدام شایسته و قابل تقدیر مأموران پاسگاه خرمالو گفت: همکاران تلاشگر ما در بخش های مختلف انتظامی هدفی جز خدمت به مردم ندارند و امین اموال و دارای عزت نفس بالایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانتداری پلیس شهرستان هریس در بازگرداندن یک کیلو طلا

امانتداری پلیس شهرستان هریس در بازگرداندن یک کیلو طلا