مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 10:002023-01-13اقتصادي

شفافیت بورس منافع مافیای خودرو را به خطر انداخته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیاوش وکیلی کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا، اظهار داشت: از بزرگ ترین محاسن عرضه خودرو در بورس کالا این است که مابه التفاوت قیمت کارخانه و بازار آزاد که پیش از این به عنوان رانتی بزرگ به جیب .

- سیاوش وکیلی گفت: بخش بزرگی از دلالی ها و مافیای خودرو که منافعشان به دلیل حذف رانت و ایجاد شفافیت در معاملات به خطر افتاده است، در حال مخالفت با عرضه خودرو در بورس کالا هستند، در حالی که مزایای این اقدام، یکی پس از دیگری در حال نمایان شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیاوش وکیلی کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا، اظهار داشت: از بزرگ ترین محاسن عرضه خودرو در بورس کالا این است که مابه التفاوت قیمت کارخانه و بازار آزاد که پیش از این به عنوان رانتی بزرگ به جیب دلالان می رفت به تولیدکننده و مصرف کننده می رسد.

وی افزود: استمرار عرضه خودرو ها در بورس کالا باعث اصلاح ساختار مالی شرکت ها، دسترسی مستقیم مصرف کننده نهایی به خودرو صفر کیلومتر و حذف واسطه ها و دلال ها می شود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: بعد از مدت ها شاهد عرضه خودرو در بورس کالا هستیم و بسیاری از کارشناسان بر مثبت بودن این اقدام تاکید موکد دارند که اتفاقاً اثرات رشد عرضه ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت بورس منافع مافیای خودرو را به خطر انداخته

شفافیت بورس منافع مافیای خودرو را به خطر انداخته