مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 12:152023-01-13سياسي

برگزاری 20 عنوان برنامه شاخص فرهنگی ویژه هفته زن در اسدآباد


رییس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری 20 عنوان برنامه شاخص فرهنگی ویژه هفته زن به مناسبت ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری 20 عنوان برنامه شاخص فرهنگی ویژه هفته زن به مناسبت ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله رستمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشن های مختلفی در حال حاضر در مساجد و هیات مذهبی توسط کانون مداحان شورای هیئات مذهبی و ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان در حال اجراست که محوریت محتوایی تمامی این برنامه ها عفاف و حجاب و جایگاه زن در مکتب اسلام ناب و سلامت خانواده و جوانی جمعیت، فرزندآوری و سبک زندگی فاطمی است.

وی افزود: برگزاری جشن ویژه بانوان با همکاری دستگاه های فرهنگی در محل سالن ارشاد، جلسات مشاوره و کارگاه خانواده در هیات مذهبی و خانه های قرآنی، برگزاری مسابقه بهترین خاطره من با مادرم توسط ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان، معرفی کتاب مثبت 3 توسط ستاد نهضت پیشرفت بانوان، اهدای هدایا به مادران دارای سه و چهار فرزند در بین خانواده های جوان(توسط شبکه تبلیغ )، اهدای هدیه به دختران با نام فاطمه و زهرا در جلسات متعدد مساجد و هیات مذهبی و فعالیت کمیته حرف آورد و رفیقانه از جمله بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 20 عنوان برنامه شاخص فرهنگی ویژه هفته زن در اسدآباد

برگزاری 20 عنوان برنامه شاخص فرهنگی ویژه هفته زن در اسدآباد