مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:202023-01-13سياسي

تسلیت به مناسبت درگذشت دکتر ابوالفضل خطیبی


گروهی از اعضای هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی درگذشت دکتر ابوالفضل خطیبی را که به علت عدم موفقیت در عمل پیوند کبد درگذشت تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن این پیام به شرح زیر است: به نام خداوند جان و خرد یکی از بزرگان شاهنامه شناسی استاد دکتر ابوالفضل خطیبی بودند از آن رفته نام آوران یاد کرد به داد و دهش گیتی آباد کرد افسوس بسیار که استاد ابوالفضل خطیبی در روز چهارشنبه 21 دی ماه چشم از این جهان فروبست و دوستداران فرهنگ و شاهنامه را در سوگی جانکاه تنها گذاشتند.

شکاریم یکسر همه پیش مرگ سری زیر تاج و سری زیر ترگ این سوگ ناگهانی و اندوه تاب نیاوردنی را به خانواده گرامی استاد خطیبی و دوستان ایشان تسلیت می گوییم.

چنین است کردار چرخ بلند به دستی کلاه و به دیگر کمند گروهی از اعضای هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید چمران اهواز.

دکتر ابوالفضل خطیبی (زاده 25 اردیبهشت 1339 ـ درگذشته 21 دی 1401) نویسنده، شاهنامه شناس و پژوهشگر زبان و ادب فارسی بود که با درجه استادیار عضو هیات علمی فرهنگستان زبان و ادب فارسی و مشاور علمی گروه فرهنگ نویسی بود.

از دکتر خطیبی تاکنون در حوزه های تاریخ ایران، زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی 9 کتاب، 60 مقاله در از دکتر خطیبی در ایسنا: از جمله کتاب های او م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت به مناسبت درگذشت دکتر ابوالفضل خطیبی

تسلیت به مناسبت درگذشت دکتر ابوالفضل خطیبی