مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:352023-01-13فرهنگي

«فارابی» دومین فیلم کرونایی خود را می سازد


مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به ضعف فیلمنامه ها با موضوع کرونا و تلاش برای تولید دومین اثر سینمایی این بنیاد با محوریت پاندمی گفت: - استفاده از شیوه های کارآمدی نظیر رویدادهای ایده پردازانه می تواند ما را در ارتقای کمی و کیفی فیلمنامه ها و رسیدن به ایده ها، سوژه ها و طرح هایی برای تولید آثار سینمایی یاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مراسم پایانی و ارائه طرح های منتخب نخستین رویداد سینما سلامت با حضور متخصصان کادر سلامت و سینماگران 21 دی ماه در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شده ولی گزارش آن امروز جمعه، 23 دی ماه منتشر شده است.

در این مراسم زهرا شاهین فر ـ دبیر اجرایی رویداد سینما سلامت ـ با اشاره به اینکه شاید بتوان گفت در دوران پساکرونا قرار داریم یا دست کم نقطه ای بر پایان التهاب هایی گذاشته ایم که ناشی از ویروس همه گیر کرونا بود، اظهار کرد: برگزاری رویداد سینما سلامت باعث شد طرح فیلمنامه ها و متونی ثبت شود که در آن ها به حقایقی درباره بحران کرونا و کادر درمان پرداخته می شود.

ما در دوران کرونا وارد میدان جنگ با ویروسی ناشناخته شدیم و توصیف زحمات و مشقاتی که کادر درمان در آن دوران کشیدند و خاطرات تلخ و شیرینی که به ثبت رسید، فعلا جای پرداختن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فارابی» دومین فیلم کرونایی خود را می سازد

«فارابی» دومین فیلم کرونایی خود را می سازد