مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:402023-01-13سياسي

اهانت نشریه هتاک فرانسوی محکوم شد


طی بیانیه ای از سوی بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه اهانت نشریه هتاک فرانسوی محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه با انتشار بیانیه ای اهانت نشریه هتاک فرانسوی را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره مبارکه صف، آیه 8) بعد از اقدام وقیحانه نشریه شارلی ابدو در فرانسه که چندی پیش ساحت با شکوه حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و آله و سلم را مورد توهین قرار دادند و میلیون ها مسلمان را آزرده خاطر کردند، این بار نیز این نشریه توهین به مرجعیت را در دستور کار خود قرار داده است.

این حرکت نشان از کینه و دشمنی دیرینه ی این مدعیان دروغین تمدن و آزادی بیان با اسلام و مرجعیت شیعه و انقلاب اسلامی دارد که بی شک شجره طیبه انقلاب اسلامی همواره در طول عمر پربرکتش خار چشم ظالمان و مدافع مظلومان بوده است.

اقدامات مذبوحانه و وقیحانه ای چون تمسخر و توهین به باورها و ارزش های انسان ها، رفتاری دور از عقل و انصاف، مخالف با اصول و موازین حقوق بین الملل و آزادی بیان است که گویای عجز و ناتوانی صهیونیسم جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت نشریه هتاک فرانسوی محکوم شد

اهانت نشریه هتاک فرانسوی محکوم شد