مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:402023-01-13فرهنگي

اکران آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان جنوبی


اکران آثار منتخب سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجید رییس حوزه هنری خراسان جنوبی روز جمعه در آیین آغاز اکران مردمی آثار جشنواره فیلم عمار در سینما بهمن بیرجند اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره ملی روز گذشته در تهران برگزار و از امروز اکران مردمی آثار منتخب در استان آغاز شد.

مجید کریمیان ادامه داد: آثار منتخب جشنواره فیلم عمار در قالب های مختلف از جمله نماهنگ، مستند، فیلم کوتاه و داستانی و تولیدات رسانه ای در سامانه عمار یار به صورت رایگان برای مردم قابل دسترس است.

وی گفت: مردم می توانند با ثبت نام در این سامانه آثار جشنواره را به صورت مستقیم دانلود کنند و اکران آنها را در اماکن مختلف اعم از مسجد، حسینیه، دانشگاه، منازل، محلات و سایر مکان ها داشته باشند.

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار داشت: اکران مردمی آثار جشنواره عمار یک عملیات بزرگ جهاد تبیین در کشور است که هر سال جوانان ما با رویکرد تقویت نظام جمهوری اسلامی، تبیین مواضع نظام و پاسخ به شبهات وارد عرصه جهادی می شوند و آنها را برای مخاطبان از کودک تا نوجوان و بزرگسال به نمایش می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان جنوبی

اکران آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان جنوبی