مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:502023-01-13فرهنگي

تربیت هنرمندان انقلابی در یک رویداد نوجوانانه/ گلستان میزبان یک صدا ایران شد


مدیر حوزه هنری استان گلستان از برگزاری رویداد یک صدا ایران به میزبانی استان گلستان و در راستای تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی خبر داد.

- تربیت هنرمندان انقلابی در یک رویداد نوجوانانه/ گلستان میزبان "یک صدا ایران" شد ایسنا/گلستان مدیر حوزه هنری استان گلستان از برگزاری رویداد یک صدا ایران به میزبانی استان گلستان و در راستای تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی خبر داد.

سید حسام بنی فاطمه در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای هنری یکصدا ایران در گلستان اظهار کرد: این یک رویداد نوجوانانه ویژه سنین 15 تا 18 سال است و در رشته های مختلف ادبیات، هنرهای تجسمی، هنرهای چندرسانه ای و تصویری و هنرهای نمایشی با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف و مججوعه های فعال در حوزه نوجوانان به صورت ملی برگزار می شود.

وی هدف رویداد یک صدا ایران برای آینده ایران، نگاه به دستاوردها و ترسیم آینده برای نوجوانان دانست و افزود: نوجوانان در قالب پویش یکصدا ایران در رشته های مختلف هنری اعم از نمایشی، چندرسانه ای، تجسمی و ادبیات و در موضوعات ایران، پرچم ایران و امثال آن تولید هنری خواهند داشت تا ضمن شناسایی و استعدادیابی هنرمندان نوجوان، زمینه کنشگری آنها فراهم شود و نسبت به آینده و کشور خود بی تفاوت نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت هنرمندان انقلابی در یک رویداد نوجوانانه/ گلستان میزبان یک صدا ایران شد

تربیت هنرمندان انقلابی در یک رویداد نوجوانانه/ گلستان میزبان یک صدا ایران شد