مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:102023-01-13سياسي

دستاوردهای نظام اسلامی دهه فجر به مردم تبیین شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه دشمنان درصدد این هستند که ایام الله را از یاد مردم ببرند چرا که در این روزها قدرت الهی نمایان می شود اظهار کرد: زنده نگه داشتن این روزهای حماسی به عنوان ایام ا… مسیر حقانیت را همواره به ما نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: مرزی بودن استان یکی از مزیت های مهم آذربایجان غربی است و باید از این امکان برای توسعه حوزه های اقتصادی و فرهنگی استفاده شود.

امام جمعه ارومیه همچنین توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مرجعیت را اوج بی منطقی و زبونی دشمنان اسلام دانست و ادامه داد: متأسفانه در برابر این توهین ها مسئولان فرانسه نیز از این نشریه حمایت می کنند و این توهین ها نشان دهنده بی منطق بودن آنهاست.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه این نخستین باری نیست که نشریات فرانسوی به مقدسات توهین می کنند و در گذشته نیز به پیامبران الهی و ادیان توهین کرده اند تصریح کرد: بر همه لازم است که در برابر این موضوع انزجار خود را نشان دهند و مطمئن باشند که با این کارهای سخیف نمی توانند نور الهی را در جامعه بشری خاموش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نظام اسلامی دهه فجر به مردم تبیین شود

دستاوردهای نظام اسلامی دهه فجر به مردم تبیین شود