مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:102023-01-13ورزشي

تیم انقلاب قم در جایگاه سوم کشور قرار گرفت


تیم انقلاب قم با پیروزی برابر نایب قهرمان فصل، در جایگاه سوم لیگ برتر بدمینتون کشور قرار گرفت.

- تیم بدمینتون باشگاه انقلاب قم در آخرین هفته رقابت های فصل 1401 لیگ برتر باشگاه های کشور، پنجشنبه 22 دی ماه در تالار بدمینتون فرهمند موحد قم، میزبان رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان بود.

در نهایت تیم انقلاب در یک بازی حساس که رکورد دقایق بازی های لیگ را شکسته و 5 ساعت 30 دقیقه به طول انجامید، موفق شد 3 بر 2 حریف قدرتمند و پرمهره خود را شکست دهد.

علی فرجی، دبیر هیات بدمینتون قم، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار داشت: تیم بدمینتون قم با نام انقلاب در حالی سکوی سوم فصل 1401 لیگ برتر بدمینتون ایران را به خود اختصاص داد که پیش از این با نام رعد پدافند هوایی در فصل 1400 نایب قهرمان لیگ برتر شده و در فصل 1399 عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور را از آن خود کرده بود.

وی افزود: با پایان فصل 1401 لیگ برتر بدمینتون ایران، به ترتیب تیم های چادرملو اردکان، رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان و باشگاه انقلاب قم رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فرجی خاطرنشان کرد: تیم بدمینتون انقلاب قم به سرمربیگری حامد شبانیان، سرپرستی سیدمهدی برقعی و مدیریت مهدی فرجی با کسب این نتیجه عنوان سوم فصل 1401 لیگ برتر را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم انقلاب قم در جایگاه سوم کشور قرار گرفت

تیم انقلاب قم در جایگاه سوم کشور قرار گرفت