مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:152023-01-13فرهنگي

نمایش های روز دوم جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در شیراز


بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در شیراز میزبان هنرمندان و گروه های نمایشی است که در روز دوم جشنواره نیز از استان های مختلف برای شرکت در رقابتی هنری به اجرای نمایش های خود می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روز جمعه 23 دی ماه، تالار استاد هودی میزبان نمایش تاکسیدرمی به کارگردانی مهدی حشمتی از کرمان است که این نمایش در ساعت 10 صبح به روی صحنه می رود.

همچنین نمایش خواب هایم سراغ تو را می گیرند به کارگردانی احسان جانمی از اصفهان ساعت 15 در تالار استاد لایق، نمایش آوازهای غمگنانه یک جغد در پیراهن سرخ شبی پنهان به کارگردانی ابوالفضل بلغندر از قم ساعت 17 در تالار حافظ، نمایش گریه های باد و گات سینه به کارگردانی حسین زارعی از بندرگناوه ساعت 20 در تالار ابوریحان و نمایش بازماندگان با مرگ نفس می کشند به کارگردانی محمدمهدی درویشی از بافق یزد ساعت 22 در تالار استاد لایق اجرا می شوند.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور از روز پنجشنبه 22 دی ماه تا روز یکشنبه 25 دی ماه به میزبانی شیراز برگزار می شود و گروه‏ های نمایشی از استان‏ های اصفهان، کرمان، قم، سیستان بلوچستان، بوشهر، مازندران، یزد در این جشنواره به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش های روز دوم جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در شیراز

نمایش های روز دوم جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در شیراز