مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:212023-01-13سياسي

توهین به مقدسات نشان از ضعف دشمن است


اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مقدسات ملت ایران نشانه ضعف و زبونی این حکومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسین مدبر ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه جهرم با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و همچنین تولد کوثر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اسلام بدون حضرت زهرا (س) معنایی ندارد.

امام جمعه جهرم حضرت زهرا (س) را چشمه جوشان خیرات و برکات دانست و افزود: برای گره گشایی از مشکلات به حضرت زهرا (س) استمداد بطلبیم و از ایشان یاری بجوییم.

وی همچنین به وضعیت نامناسب نانوایی ها و ایجاد صف های طولانی در جهرم اشاره و تاکید کرد: برای سامان دادن به وضعیت نانوایی ها همت مضاعف تری نیاز است و تدابیری اندیشیده شود تا مردم در هوای سرد معطل نشوند چرا که این وضعیت زیبنده شهر و مردم آن نیست.

حجت الاسلام مدبر در بخش پایانی سخنان خود به توهین مجدد نشریه فرانسوی به مقدسات ملت ایران اشاره کرد و گفت: نشریه فکاهی فرانسوی باز دست از شیطنت خود برنداشت و هچون گذشته در توهین به مقدسات این بار نیز به مراجع اهانت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام نشریه فرانسوی نشانه ضعف و زبونی دشمن و حکومت فرانسه است، اظهار کرد: دنیای استکبار در جریان اغتشاشات اخیر امیدها بسته بودند اما ملت ایران با بصیرت خود کمر آنها را به خاک مالید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به مقدسات نشان از ضعف دشمن است

توهین به مقدسات نشان از ضعف دشمن است