مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:352023-01-13بين الملل

تیراندازی ارتش لبنان به سمت پهپاد متخاصم رژیم صهیونیستی


لحظاتی پس از انتشار گزارش های ضدونقیض درباره تیراندازی ارتش لبنان به سمت یک پهپاد رژیم صهیونیستی، یک رسانه لبنانی به نقل از منابع رسمی این کشور این گزارش را تایید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ساعاتی پس از گزارش خبرنگار شبکه المنار درباره تیراندازی ارتش لبنان به سمت پهپاد متخاصم رژیم صهیونیستی، منابع رسمی بیروت در گفت وگو با روزنامه النهار این گزارش را تأیید کردند.

خبرنگار شبکه المنار، ظهر امروز، در حساب کاربری خود در شبکه توییتر گزارش داد بود که ارتش لبنان پس از نقض حریم این کشور توسط یک پهپاد متخاصم ارتش رژیم صهیونیستی به سمت آن تیراندازی کرده است.

با این حال، خبرنگار المنار دقایقی پس از انتشار این گزارش در حساب کاربری خود در شبکه توییتر بنابر دلایلی نامعلوم این گزارش را حذف کرد.

روزنامه النهار لبنان ساعاتی بعد به نقل از منابع رسمی در این کشور تأیید کرد که ارتش این کشور به سمت یک پرنده بدون سرنشین رژیم صهیونیستی آتش گشوده است.

این روزنامه لبنانی در عین حال اشاره کرد که منابع رسمی و رسانه ها در اراضی اشغالی تا لحظه انتشار این گزارش به این اقدام واکنشی نشان نداده اند.

النهار همچنین پیش بینی کرد که ارتش لبنان امروز بیانیه ای در ارتباط با این اقدام صادر و جزییات مربوطه را به طور دقیق توضیح دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی ارتش لبنان به سمت پهپاد متخاصم رژیم صهیونیستی

تیراندازی ارتش لبنان به سمت پهپاد متخاصم رژیم صهیونیستی