مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:352023-01-13بين الملل

دستورکار محرمانه پشت سفر وزیر دفاع پاکستان به عربستان و امارات


مرکز مطالعات واشنگتن در گزارشی به همکاری نظامی و دفاعی میان عربستان و امارات با پاکستان پرداخت و اعلام کرد، اظهارات رسمی مسؤولان ممکن است شامل تبادل فناوری هسته ای و موشکی باشد.

- مرکز مطالعات واشنگتن در گزارشی به همکاری نظامی و دفاعی میان عربستان و امارات با پاکستان پرداخت و اعلام کرد، اظهارات رسمی مسؤولان ممکن است شامل تبادل فناوری هسته ای و موشکی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرکز گزارش سایمون هندرسون، پژوهشگر امور حوزه خلیج فارس خود را منتشر کرد که در آن آمده است، عاصم منیر، رییس ستاد کل ارتش پاکستان که حدود شش هفته پیش به این سمت منصوب شد، برای گفت وگو با خالد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان به ریاض سفر کرد و بعد هم برای انجام مذاکرات با محمد بن زاید آل نهیان، رییس امارات و مسؤولان ارشد امنیتی این کشور راهی ابوظبی شد.

به نوشته این نویسنده، پروژه بمب اسلامی پاکستان که مدت هاست توسط عربستان سعودی تامین مالی می شود، با وعده تامین سلاح های هسته ای و سیستم های پرتاب حاصل از این پروژه در صورت نیاز به این کشور همراه بود.

وی معتقد است این تئوری در طول سالیان متمادی و با توجه به فعالیت های دیپلماتیک و نظامی بین دو کشور که با بازدید وزیر دفاع عربستان سعودی در سال 1999 از کارخانه غنی سازی اورانیوم در پاکستان، یک سال پس از اولین آزمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورکار محرمانه پشت سفر وزیر دفاع پاکستان به عربستان و امارات

دستورکار محرمانه پشت سفر وزیر دفاع پاکستان به عربستان و امارات