مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:402023-01-13سياسي

مخبر: زنان و دختران پیشرانان قطار پیشرفت همه جانبه کشور هستند


معاون اول رییس جمهور صبح امروز (جمعه) به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر با حضور در جمع بانوان شتاب دهنده اجتماعی بانوان مانا و باشگاه بانوان پیشرفت با فعالیت ها و دغدغه های جمعی از مادران فعال در حوزه های فرهنگی، - معاون اول رییس جمهور صبح امروز (جمعه) به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر با حضور در جمع بانوان شتاب دهنده اجتماعی بانوان مانا و باشگاه بانوان پیشرفت با فعالیت ها و دغدغه های جمعی از مادران فعال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آشنا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این برنامه ضمن بازدید از این شتاب دهنده با 30 نفر از بانوان فعال به گفت وگو پرداخت.

وی در این نشست با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن و روز مادر، به زندگی سرتاسر الگو و نمونه حضرت زهرا(س) اشاره و تاکید کرد: زندگی با برکت ایشان تمام ساحت های اجتماعی و خانوادگی را در برگرفته و در هر زمینه و ابعادی در اوج موفقیت قرار داشتند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای الگوبرداری از زندگی ائمه در کنار بُعد ماورایی و معنوی ایشان حتما به زندگی اجتماعی و ملموس آنان نیز توجه ویژه داشت، تصریح کرد: زندگی حضرت زهرا (س) و ائمه معصومین برای تمام دوران تاریخ قابل الگوبرداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: زنان و دختران پیشرانان قطار پیشرفت همه جانبه کشور هستند

مخبر: زنان و دختران پیشرانان قطار پیشرفت همه جانبه کشور هستند