مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:502023-01-13سياسي

بهبود معیشت مردم اولویت بودجه سال 1402 باشد


شرایط مردم بسیار شرایط سختی است و باید در بودجه سال آینده سفره و معیشت مردم و اقتصاد مردم و مسکن بی خانمان ها در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز به نکته ای در خصوص لایحه بودجه کشور اشاره کرد و اظهار کرد: مطالبه ما از مجلس و نمایندگان همکاری به نفع مردم است، بودجه سال آینده توسط رییس جمهور به مجلس ارائه شد؛ بودجه همیشه موافق وموافقانی دارد و بالاخره هر کدام از موافقان و مخالفان برای خود دلیل خاصی دارند ولی توصیه بنده به مجلسیان و دولتمردان همکاری هر دو نهاد به نفع مردم باشد چراکه بودجه کشور به عنوان یک سند مهم مالی باید به نفع مردم تصویب و اجرا شود.

وی ادامه داد: شرایط مردم بسیار شرایط سختی است و باید در بودجه سال آینده سفره و معیشت مردم و اقتصاد مردم و مسکن بی خانمان ها در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: اهانت نشریه شارلی ابدو به مقام مرجعیت و به ارزش های نظام اسلامی را در این هفته دیدیم؛ بنده در این روزها نشنیدم که کسی به این نکنه اشاره کند که وقتی در سال 1356 یک روزنامه علیه امام (ره) مقاله ای نوشت و حالا دقیقاً در 17 دی این نشریه شارلی ابدو نیز در 17 دی چنین کاری کرد و این یک نکته جالبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت مردم اولویت بودجه سال 1402 باشد

بهبود معیشت مردم اولویت بودجه سال 1402 باشد