مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:052023-01-13سياسي

با رفع ضعف ها در حوزه تبلیغات، اقدامات تحولی در مقابل دشمن انجام گیرد


باید آمادگی خود را در مقابل اقدامات دشمنان حفظ کرده و با رفع ضعف ها در تبلیغات و جهاد تبیین، اقدامات بزرگ و تحولی انجام دهیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید آمادگی خود را در مقابل اقدامات دشمنان حفظ کرده و با رفع ضعف ها در تبلیغات و جهاد تبیین، اقدامات بزرگ و تحولی انجام دهیم.

حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز 23 دی در نماز جمعه بیرجند با تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: متأسفانه ما سبک زندگی فاطمی را نشناخته و همان مقدار را نیز که شناخته نتوانستیم به آن عمل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حضرت فاطمه(س) پیشرفته ترین و زیرک ترین بانوی عالم است چراکه به دنیا به عنوان مزرعه آخرت می نگرد و خدمت رسانی به مردم را ضروری می داند؛ زندگی فاطمی به معنای زندگی است که بتواند فرزندانی چون امام حسین(ع) تربیت کند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه زندگی فاطمی به معنای استفاده درست از نعمات خداوند است، بیان کرد: خداوند در آیه 15 سوره احقاف می فرماید: و ما انسان را به احسان در حق پدر و مادر خود سفارش کردیم، که مادر با رنج و زحمت بار حمل او کشید و باز با درد و مشقّت وضع حمل نمود و سی ماه تمام مدت حمل و شیرخواری او بود تا وقتی که طفل به حد رشد رسید و آدمی چهل ساله گشت و عقل و کمال یافت آن گاه سزد که عرض کند: بار خدایا، مرا بر نعمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رفع ضعف ها در حوزه تبلیغات، اقدامات تحولی در مقابل دشمن انجام گیرد

با رفع ضعف ها در حوزه تبلیغات، اقدامات تحولی در مقابل دشمن انجام گیرد