مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:102023-01-13سياسي

معیشت مردم در بودجه سال آینده در اولویت باشد/اهانت نشریه فرانسوی تصادفی نیست


شرایط مردم بسیار شرایط سختی است و باید در بودجه سال آینده سفره و معیشت مردم و اقتصاد مردم و مسکن بی خانمان ها در اولویت قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز، گفت: شرایط مردم بسیار شرایط سختی است و باید در بودجه سال آینده سفره و معیشت مردم و اقتصاد مردم و مسکن بی خانمان ها در اولویت قرار گیرد.

  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، روز جمعه در خطبه های نمازجمعه تبریز، با اشاره به ارایه لایحه بودجه سال آینده کشور توسط رییس جمهور به مجلس افزود: مطالبه ما از مجلس و نمایندگان همکاری به نفع مردم است، بودجه سال آینده توسط رییس جمهور به مجلس ارائه شد؛ بودجه همیشه موافق و موافقانی دارد و بالاخره هر کدام از موافقان و مخالفان برای خود دلیل خاصی دارند ولی توصیه بنده به مجلسیان و دولتمردان همکاری هر دو نهاد به نفع مردم باشد چراکه بودجه کشور به عنوان یک سند مهم مالی باید به نفع مردم تصویب و اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی علیه مرجعیت، گفت: این توهین تنها نسبت به مرجعیت نبود بلکه هجوم به باورهای مردم ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه نشریه فرانسوی سابقه اهانت به مقدسات اسلام را دارد؛ اظهار کرد: از آنجایی که محور اصلی این اتفاقات در کشور معطوف به مخالفت با مقدسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت مردم در بودجه سال آینده در اولویت باشد/اهانت نشریه فرانسوی تصادفی نیست

معیشت مردم در بودجه سال آینده در اولویت باشد/اهانت نشریه فرانسوی تصادفی نیست