مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:252023-01-13اقتصادي

اعزام هنرمندان صنایع دستی لرستان به 14 نمایشگاه ملی و منطقه ای


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اعزام هنرمندان صنایع دستی این استان به 14 نمایشگاه ملی و منطقه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای ترویج صنایع دستی در لرستان از ابتدای آبان تا پایان آذرماه 285 فقره مجوز صنایع دستی صادر شده است.

وی، گفت: همچنین توسط کارشناسان این اداره کل بانک اطلاعاتی هنرمندان برتر صنایع دستی استان به منظور شرکت در نمایشگاه های ملی و منطقه ای تهیه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره بر جایگاه شاخص صنایع دستی لرستان در کشور، بیان داشت: در سال جاری 200 فقره بازدید مجازی از کارگاه های صنایع دستی استان انجام شده است و همچنین هنرمندان صنایع دستی استان به بیش از 14 نمایشگاه ملی و منطقه ای در استان های مختلف اعزام شده اند.

حسن پور، ادامه داد: شرکت در رویداد ملی سه گام در کاخ سعدآباد با شرکت پنج هنرمند با 14 اثر، برگزاری نمایشگاه بسیج هنرمندان و نمایشگاه مشترک با کمیته امداد با عنوان از عرش تا فرش از دیگر فعالیت های برجسته هنرمندان صنایع دستی استان در دو ماه اخیر است.

وی، تاکید کرد: درصدد استخراج اطلاعات مربوط به کارگاره های راکد و نیمه راکد صنایع دستی استان هستیم و 10 طرح برتر نیز برای دریافت تسهیلات تبص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هنرمندان صنایع دستی لرستان به 14 نمایشگاه ملی و منطقه ای

اعزام هنرمندان صنایع دستی لرستان به 14 نمایشگاه ملی و منطقه ای