مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:252023-01-13سياسي

مسئولان باید مشکل قطعی مکرر آب شهر چمران را برطرف کنند


امام جمعه شهر چمران با انتقاد از قطعی های مکرر آب در شهر چمران گفت: یکی از مشکلاتی که مردم شهر چمران و شهرک بعثت از آن گله مند هستند، قطعی مکرر آب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران شهر چمران با تبریک سالروز میلاد صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر اظهار کرد: زندگی حضرت زهرا (س) سراسر درس آموز است.

وی با اشاره به اینکه جهاد آن بانوی بزرگوار در میدان های مختلف یک جهاد نمونه است، اضافه کرد: در مورد نگاه اسلام به موضوع زن، نگاه اسلام این است که زن و مرد از لحاظ ارزش های انسانی برابرند.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: مرد مسلمان و زن مسلمان در مورد ارزش های الهی و انسانی هیچ تفاوتی با هم ندارند، هر کدام هم وظایف ویژه ای دارند؛ زن وظایفی دارد، مرد وظایف ویژه ای دارد که خدای متعال به خاطر ادای همین وظایف ویژه، ترکیب ساختمان جسمی و روحی آنها را هم متناسب با آن وظیفه بنا و خلق کرده است.

وی تصریح کرد: منطق اسلام نسبت به دیدگاه غربی ها در مورد زن منتقد و مهاجم است نه مدافع بلکه اعتقاد داریم که غربی ها به زن دارند ظلم می کنند.

امروز یکی از عمده ترین مظاهر تمدن غربی تبرج و نگاه ابزاری به زن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید مشکل قطعی مکرر آب شهر چمران را برطرف کنند

مسئولان باید مشکل قطعی مکرر آب شهر چمران را برطرف کنند