مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:302023-01-13سياسي

اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت نشانگر اوج درماندگی دشمن است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان اهانت به مقام والای مرجعیت،ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی نشریه فرانسوی را نشان دهنده اوج درماندگی ودشمنی دشمنان نسبت به انقلاب است.

- به گزارش، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینک اقدام غیراخلاقی در هتک حرمت به مرجعیت دینی ایران به شدت محکوم است، بیان کرد: امروز دین اسلام مدام در حال گسترش در جهان است و غربی ها بویژه دشمنان معنویت، از این موضوع هراس دارند و به مقدسات اسلامی اهانت می کنند.

امام جمعه زاهدان به ویژگی های زن از منظر اسلام و جایگاه رفیع اسلام برای زن اشاره کرد و گفت: اسلام حضرت زهرا (س)، حضرت مریم و آسیه همسر فرعون را به عنوان الگوهایی برای زنان معرفی می کند.

آیت الله محامی با اشاره به پایات قرآنی مبنی بر اینکه زن می تواند تا عالی ترین مراتب انسانیت رشد کند و به جامعه و خانواده خود رشد و تعالی دهدف افزود: بر همین اساس تمام صفاتی که برای رشد و اعتلای مرد مطرح است برای زنان نیز بیان می شود تا نشان دهد زن و مرد از نظر ارزش های الهی برابرند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت حجاب گفت: نگاه اسلام به زندگی بشریت، کمال و سعادت دنیوی و اخروی بوده و بر همین اساس یکی از فرامین مهم این دین مبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت نشانگر اوج درماندگی دشمن است

اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت نشانگر اوج درماندگی دشمن است