مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:502023-01-13سياسي

سهل انگاری در حوزه فرهنگی موجب جسور شدن دشمنان می شود


کم کاری و سهل انگاری ها در حوزه فرهنگی و عدم برخوردها موجب جسور شدن دشمنان و هتک حرمت ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های این هفته نمازجمعه آستارا اظهار کرد: مراجعه سرمایه گذاران به ادارات و دفتر بنده نشان دهنده ظرفیت آستارا نسبت به سایر شهرستانهای استان گیلان برای سرمایه گذاری است ولی باید زیر ساختهای لازم و زمینه برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نتیجه این سرمایه گذاریها ایجاد اشتغال است افزود: این سرمایه گذاری ها فرصت مناسبی برای جوانان این منطقه است و از این رو مسئولان باید به جد پیگیر باشند تا در همایش و نمایشگاهی که با حضور معاون وزیر و مدیرکل گردشگری، استانداری گیلان برگزار شده بود به نتیجه برسد و این فرصت اشتغال برای شهرستان فراهم شود.

امام جمعه آستارا با اشاره به وقایع اخیر در گمرک آستارا گفت: علی رغم همه تلاش ها و خدمات رسانی 24 ساعته و اولویت بندی ترددها به دلیل اینکه در گذشته زیر ساختهای مناسبی ایجاد نشده و در این میان عده ای هم خود را صاحب حق می دانند و به دلیل مالکیت تعداد زیادی خودرو خواهان اولویت در تردد هستند.

وی مطالبه عده ای از تاجران و فعالان این حوزه بویژه در بحث مواد غذایی و کشاورزی نیز این است که محصول آنها نهایتاً تا 10 روز باید بدست مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری در حوزه فرهنگی موجب جسور شدن دشمنان می شود

سهل انگاری در حوزه فرهنگی موجب جسور شدن دشمنان می شود