مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:002023-01-13سياسي

مسئولان از ظرفیت نیروهای جهادی و انقلابی استفاده کنند


مسئولان و دست اندر کاران باید از نیروهای جهادی، قوی، انقلابی، کارشناس و توأم با عمل استفاده کنند.

- بوشهر- امام جمعه موقت گناوه گفت: مسئولان و دست اندر کاران باید از نیروهای جهادی، قوی، انقلابی، کارشناس و توأم با عمل استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالعلی بدری در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) جز چهار زن برتر در جهان اسلام و همه عالم خلقت است.

امام جمعه موقت گناوه با اشاره به 26 دی ماه سالگرد فرار شاه از کشور افزود: ملت بزرگ ایران با انقلاب شکوهمند خود اقدامی بی نظیر انجام داد و با این اقدام بزرگ ملت ایران شاه مجبور به فرار از کشور شد.

وی با گرامیداشت 27 دی ماه سالروز شهادت فداییان اسلام و گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب، امنیت، مدافع حرم، دفاع مقدس بیان کرد: راه مستقیم راهی است که شهدا رفتند و دین اسلام تنها به واسطه خون شهدا در این راه احیا شده است.

وی تصریح کرد: خون امام حسین (ع) اسلام را بیمه کرد و خون همه شهدای انقلاب و در رأس آنها شهید سردار سلیمانی که اسلام را احیا کرد.

امام جمعه موقت گناوه با بیان اینکه اسلام با خون شهدا به دست آمده است گفت: در طول تاریخ حق و باطل همواره در مقابل هم قرار داشته اند و باطل هیچ گاه آرام ننشسته است و امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از ظرفیت نیروهای جهادی و انقلابی استفاده کنند

مسئولان از ظرفیت نیروهای جهادی و انقلابی استفاده کنند