مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:052023-01-13بين الملل

بیانیه ارتش لبنان درباره تیراندازی به سوی پهپاد متخاصم رژیم صهیونیستی


ارتش لبنان در توضیح گزارش رسانه ها درباره تیراندازی نیروهای این کشور به یک پهپاد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پهپاد حین مأموریت گشتی ارتش لبنان در حال پرواز بر فراز آن ها بوده که از سوی نظامیان لبنانی هدف حمله قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از گزارش رسانه ها درباره تیراندازی ارتش لبنان به سمت یک پهپاد متخاصم رژیم صهیونیستی، ارتش این کشور در بیانیه ای رسما این اخبار را تأیید کرد.

ارتش لبنان، عصر امروز (جمعه)، اعلام کرد : در تاریخ 13/ 1/ 2023، در حالی که گشتی ارتش در حال بررسی یک تجاوز در منطقه حولا و وادی هونین بود، یک پهپاد متعلق به دشمن اسراییلی حریم لبنان را در منطقه یادشده نقض کرد و بر فراز گشتی [ارتش] در حال چرخ زدن بود که نیروها به سمت آن تیراندازی کردند.

روزنامه النهار لبنان ساعتی قبل به نقل از منابع رسمی در این کشور خبر داده بود که ارتش این کشور به سمت یک پرنده بدون سرنشین رژیم صهیونیستی آتش گشوده است.

خبرنگار شبکه المنار نیز، امروز (جمعه)، در توییت خود درباره نقض حریم این کشور نوشت: ارتش لبنان به سمت یک پهپاد اسراییلی که حین عبور گروهی از نیروهای پیاده نظام متخاصم از حصار مرزی در شمال منطقه العباد در مجاورت مرزهای منطقه حولا حریم لبنان را نقض کرد، آتش گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ارتش لبنان درباره تیراندازی به سوی پهپاد متخاصم رژیم صهیونیستی

بیانیه ارتش لبنان درباره تیراندازی به سوی پهپاد متخاصم رژیم صهیونیستی