مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:102023-01-13فرهنگي

تئاتری ها چگونه شغل خود را «تحریم» کردند؟/ استانداردهای دوگانه


هنرمندان تئاتر در قالب یک نشست پرسش و پاسخ به چالش های تئاتر امروز پرداختند و از شرایطی که منجر به تحریم تئاتر توسط برخی دیگر شده است سخن گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان، دومین نشست از سلسله نشست های بازیابی با عنوان مداخله هنرمند هنرهای نمایشی در صورت بندی امروز و فردا عصر روز چهارشنبه 21 دی ماه با حضور علی شمس و سیاوش پاکراه (کارگردانان تئاتر) و آسیه مزینانی معاون فرهنگی خانه هنرمندان ایران در سالن استاد انتظامی این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این نشست آسیه مزینانی به عنوان میزبان به طرح نکاتی درباره سلسله نشست های بازیابی پرداخت و تأکید کرد: همه ما تجربه های تاریخی خاصی را از سر می گذرانیم و پس از گذشت حدود 100 روز از این حوادث به نظر می رسد که بیشتر لازم است با هم گفتگو کنیم و به هم نزدیک تر شویم.

بحث هایی از این دست می تواند حساسیت ها و تنش هایی به همراه داشته باشد اما باید تلاش کنیم تا حد امکان نگاه مهربانانه نسبت به یکدیگر را حفظ کنیم و فراموش نکنیم که باید بیشتر از همیشه یکدیگر را بشنویم.

وی افزود: انتخاب عنوان بازیابی برای این نشست ها از این منظر است که بتوانیم تجربه هایی را که از سر گذرانده ایم مرور کنیم و به راه های جدید برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتری ها چگونه شغل خود را «تحریم» کردند؟/ استانداردهای دوگانه

تئاتری ها چگونه شغل خود را «تحریم» کردند؟/ استانداردهای دوگانه