مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:252023-01-13سياسي

هزینه های میلیاردی دشمنان علیه انقلاب با درایت رهبری و بصیرت ملت به سنگ می خورد


دشمنان در طول سال میلیاردها دلار برای فتنه و آشوب در ایران هزینه می کنند اما با درایت، کیاست، تدبیر و رهبری دقیق امام خامنه ای عزیز و بصیرت مردم تمام این اهداف شوم و هزینه های آن ها از بین می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از برخوار، حجت الاسلام سید حسن میرافضلی امام جمعه دولت آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اصول مشرکان و منافقین اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی یکی از اصول گروه مشرکان و منافقین را اینگونه می فرماید که هر وقت آیاتی از جانب خداوند و یا پیامبری از جانب حق بر آن ها وارد شد، شروع به انکار کردند.

وی افزود: در زندگی پیامبر اسلام (ص) وقتی نگاه می کنیم، می بینیم که سراسر زندگی او، مشرکان و منافقینی بودند که با تهمت و توهین تلاش می کردند سد راه حضرت محمد (ص) بشوند و او را از انجام وظیفه بازدارند.

میرافضلی ادامه داد: نمونه آن، ساحره نامیدن پیامبر گرامی اسلام بود و می خواستند فرمایشات ایشان در جامعه تاثیرگذار نباشد.

امام جمعه دولت آباد با بیان اینکه تمسخر و اهانت به رهبران دینی یکی از شیوه های جنگ مشرکین است، عنوان کرد: هدف آن ها سست کردن مومنین و ایجاد نگرانی و دلهره در دل مسلمانان است.

وی اضافه کرد: دشمنان در طول سال میلیاردها دلار برای فتنه و آشوب در ایران هزینه می کنند اما با درایت، کیاست، تدبیر و رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های میلیاردی دشمنان علیه انقلاب با درایت رهبری و بصیرت ملت به سنگ می خورد

هزینه های میلیاردی دشمنان علیه انقلاب با درایت رهبری و بصیرت ملت به سنگ می خورد