مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 18:052023-01-13سياسي

توهین به مقدسات ملت ایران نشان از استیصال و کینه عمیق دشمنان نسبت به رهبری است


توسل به هتک حرمت و توهین به مقدسات ملت ایران، نشان از استیصال و درماندگی جبهه استکبار برای مقابله با ایران اسلامی خاصه کینه عمیق آنان از رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی است که با تدابیر حکیمانه و بصیرت الهی خویش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه داراب ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت :این هفته نامه  دارای سوء سابقه توهین به ادیان مسیحی، یهودی و همچنین به پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) است.

   وی افزود: به واسطه جایگاه رفیع رهبری به عنوان مرجع تقلید جلیل القدر و عظیم الشان و رهبر مذهبی و معنوی با مقلدان و علاقمندان گسترده در عرصه ایران اسلامی و در سراسر جهان،این توهین را به شدت محکوم می نماییم.

 خطیب جمعه داراب بیان داشت: این نشریه فرانسوی همچنین سابقه ننگین و شرم آوری از اهانت به ادیان آسمانی و پیامبران الهی به خصوص حضرت محمد مصطفی رسول الله الاعظم پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) را در کارنامه سیاه خود دارد.

خسروی بیان داشت: فرانسه که خود را مهد تمدن و آزادی و به دروغ خود را مدافع حقوق بشر و زنان و کودکان معرفی می کند، سوابق ننگینی از نقض فجیع حقوق بشر دارد که به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به مقدسات ملت ایران نشان از استیصال و کینه عمیق دشمنان نسبت به رهبری است

توهین به مقدسات ملت ایران نشان از استیصال و کینه عمیق دشمنان نسبت به رهبری است